Shpesh kompanitë përdorin etiketa si 'eko-miqësore' ose 'të ndërgjegjshme' pa prova të mjaftueshme, duke krijuar një përshtypje të rreme për ndikimin mjedisor ose përfitimet e një produkti, praktikë e njohur si 'greenwashing'. Më 17 janar 2024, Parlamenti Europian miratoi një propozim për një Direktivë të re Europiane për të fuqizuar konsumatorët në tranzicionin drejt mjedisit të qëndrueshëm. Kjo Direktivë prezanton rregulla të reja për të ndaluar praktikat reklamuese mashtruese dhe për të siguruar që konsumatorët të marrin informacion të plotë dhe të saktë për produktet që blejnë. Në BE, do të shtohen rregulla të reja për të parandaluar këto praktika të rreme dhe për të garantuar që informacioni për qëndrueshmërinë e një produkti të jetë i qartë dhe i verifikueshëm. Këshilli i Bashkimit Europian ka miratuar qasjen e tij të përgjithshme që do të jetë baza për negociatat e ardhshme me Parlamentin Europian për të paraqitur formën përfundimtare të direktivës. Këshilli është angazhuar të rrisë neutralitetin klimatik deri në vitin 2050, duke përfshirë masa të ndihmës për bizneset e vogla dhe të mesme për t'i ndihmuar ato të respektojnë këto standarde të reja.