Gjashtë muaj të tjerë për veprim: A do ta udhëheqë Danimarka BE-në drejt përshtatjes në një botë në ndryshim?

Gjashtë muaj të tjerë për veprim: A do ta udhëheqë Danimarka BE-në drejt përshtatjes në një botë në ndryshim?

Ndryshe nga struktura të tjera, ku pushteti shpesh sfidohet, BE-ja e dorëzon atë në mënyrë sistematike, e rrënjosur  si çështje parimore që prej themelimit të saj. Në thelb, Këshilli i Bashkimit Europian  vepron nën një presidencë me rotacion, e cila ndryshon çdo gjashtë muaj. [1] Rëndësia e sistemit qëndron në faktin se i jep secilit shtet anëtar të BE-së mundësinë për të ndihmuar në formësimin e axhendës së BE-së ndërsa merr një rol udhëheqës, duke reflektuar mbi konceptin e përgjegjësisë individuale si shtet anëtar dhe bashkëpunimit brenda BE-së. Kjo qasje përshkruhet më së miri nga motoja e kësaj të fundit “Të bashkuar në diversitet.” [2] Pas përfundimit të ‘detyrës’ së saj,  Polonia ia dorëzoi ‘stafetën’ Danimarkës më 1 korrik 2025, duke shënuar një tanzicion të dukshëm brenda këtij cikli drejtues. [3]  Pavarësisht rotacionit formal në presidencë, Polonia, Danimarka, and Qipro vazhdojnë të bashkëpunojnë si pjesë e “treshes” udhëheqëse, duke siguruar vazhdimësinë dhe përafrimin në politikëbërjen europiane. [4]

Danimarka ka mbajtur me rotacion presidencën e Këshillit të BE-së shtatë herë deri më tani, dhe këtë korrik, do ta marrë përsipër për herën e tetë, duke shënuar kështu një rikthim në skenën drejtuese të BE-së. dhe e mori përsipër për herën e tetë këtë korrik.[5] Ky rikthim vjen në një moment kompleks për BE-në.[6] Aktualisht, Bashkimi Europian po përballet me një periudhë pasigurie, të shoqëruar nga konkurrencë  e shtuar ekonomike dhe përshkallëzimin  një konfliktit global.[7] Nga dinamika e konfliktit në Ukrainë deri te situata e ndërlikuar në territorin palestinez, së bashku me inflacionin e lartë dhe nevojën urgjente për reforma ekonomike për të rritur konkurrueshmërinë në tregje kapitale dhe adresimi i ndryshimit klimatik, sfidat me të cilat po përballet unioni janë në rritje.

Kryeministrja daneze Mette Frederiksen e pranon këtë realitet, duke deklaruar, “Europa ndodhet në një moment përcaktues në kohë. Bota që siguroi lirinë dhe mirëqenien tonë nuk mund të merret më si e mirëqenë. Tani, më shumë se kurrë, Europa duhet të veprojë dhe të qëndrojë e bashkuar.”[8] Kështu, në përgjigje të atmosferës aktuale socio-politike, presidenca daneze do të jetë e fokusuar në dy çështje kyçe: (1) një Europë e sigurt dhe (2) një Europë konkurruese dhe e gjelbër [9],  fusha të  interesit që përputhen natyrshëm me moton e tyre “ Një Europë e fortë në një botë në  ndryshim”. [10]

Fokusi në sigurinë, si të brendëshme ashtu edhe të jashtme, do jetë në qendër të vemëndjes këtë presidencë të Danimarkës që pritet të nxisë bashkëpunimin në sigurinë e mbrojtjes  e BE-së, sigurinë kibernetike dhe reformën e migracionit. [11] Për të përkthyer këtë vizion në veprim konkret, , Danimarka ka shfaqur mbështjetje për krijimin e një plani Gatishmërie 2030 [12] dhe një fond kredie për mbrojtje prej 150 miliardë eurosh, [13] që sinjalizon një zhvendosje drejt autonomisë së BE-së në mbrojtje, mes pasigurisë në rritje mbi rolin e Shteteve të Bashkuara në NATO. Për më tepër , Danimarka ka rritur buxhetin e saj të mbrojtjes, duke alokuar 3% të Prodhimit të Brendshëm Bruto të saj për mbrojtje gjatë dy viteve të ardhshme. [14] Klima aktuale politike ka përshpejtuar nevojën për autonomi mbrojtëse, me Danimarkën  që njeh urgjencën e klimës gjeopolitike në ndryshim. Në të njëjtjën kohë, siguria kibernetike është gjithashtu një çështje mbizotëruese, Danimarka thekson nevojën  për të adresuar keqpërdorimin kriminal të teknologjisë dixhitale nëpërmjet reformave , veçanërisht në rregullimin e abuzimit seksual ndaj fëmijëve  në botën dixhitale [15]. Për sa i përket migracionit, ka një qasje ndodh një shtytje për të luftuar migracionin e parregullt duke zbatuar Paktin e BE-së për Migracionin dhe Azilin dhe  sigurimin e kufijve nëpërmjet Sistemit të Ri të Hyrjeve/Daljeve (EES), tematika që Danimarka do t’i sjellë në vëmendje gjatë mandatit të saj të presidencës [16]. Në aspektin ekonomik, Danimarka planifikon  të  mbështesë  reforma për përforcimin e tregut kapital dhe të përshpejtojë  ndryshimet pozitive në klimën globale, përfshirë furnizimin autonom të burimeve të energjisë deri te objektivat më të forta për reduktimin e emëtimeve [17]. Megjithatë, këto përpjekje të lartpërmendura mund të përballen me rezistencën nga shtetet anëtarë të kujdessshme ndaj tendosjes ekonomike ose ndërprerjes së praktikave aktuale, duke sinjalizuar sfidat e këtyre  përpjekjeve  për solidaritet të përbashkët .

Kështu, në këtë ndërthurje ngjarjesh, presidenca daneze ‘parashtron’ këtë pikëpyetje: A mund ta udhëheqë Danimarka BE-në midis një periudhe të trazuar duke përforcuar autonominë strategjike, ruajtur kohezionin midis shteteve anëtare të ndryshme dhe hedhur themelet për qëndrueshmëri afatgjatë

Muajt në vazhdim do jenë vendimtarë në përgjigjen e kësaj pyetjeje, por më poshtë, po analizojmë disa nga aspektet më të rëndësishme të programit dhe temat aktuale që nxisin debat.


Konflikte të vazhdueshme -  Nga Ukraina në Lindjen e Mesme

Duke filluar me, lufta në Ukrainë vazhdon pa funde të qarta në horizont dhe raportet e fundit tregojnë se Shtëpia e Bardhë ka ndaluar disa dërgësa armësh në Ukrainë, duke ngritur shqetësime të reja. Së pari, lufta në Ukrainë vazhdon pa horizonte të qarta për paqe, ndërsa lajmet e fundit bëjnë me dije se Shtëpia e Bardhë ka pezulluar disa dërgesa armësh për Ukrainën, që ka ngjallur shqetësime të reja në arenën ndërkombëtare. [18] Pa mbështjetje të qëndrueshme e të pandërprerë, Ukraina përballet me rritjen e sfidave, të cilat në fund mund ta përmbysin ekulibrin në favor të Rusisë. [19] Në anën tjetër , Danimarka po lëviz në drejtim të kundërt dhe po rrit mbështjetjen e saj. Si një nga aleatët më të përkushtuar të Ukrainës, ajo ka shprehur hapur solidaritetin e saj, duke angazhuar mbi 9.9 miliardë dollarë në ndihmë ushtarake dhe civile. [20] Megjithatë, mbështjetja e Danimarkës nuk është një akt solidariteti, por rrjedh nga një logjikë e  thellë strategjike. Siç argumentojnë Alexander Lanoszka dhe Jordan Becker në “Arti  i angazhimit të pjesshëm”, ndihma ushtarake e nivelit të lartë shpesh korrespondon me investimet e mëparshme në gatishmërinë mbrojtëse. [21] Kështu, vendimi strategjik i Danimarkës për të ofruar mbështjetje përputhet me doktrinën Ellemann-Jensen, e cila thekson rëndësinë që  shtetet e  vogla të krijojnë aleanca me fuqi të tjera me mendësi të ngjashme, për të rritur ndikimin e tyre global dhe fuqinë mbrojtëse.Duke ndjekur këtë logjikë, ndihma e Danimarkës do ta transformonte Ukrainën në një fortesë: një vijë strategjike mbrojtëse që jo vetëm mbron kufijtë ukrainas, por kontribuon edhe në sigurinë më gjerë, të Detit Baltik. Studiues të tjerë kanë theksuar gjithashtu domosdoshmërinë e bashkëpunimit nordik-baltik, pasi një përpjekje e përbashkët dhe e koordinuar nxit ndjeshëm kulturën kolektike të sigurisë,  të rrënjosur në të ashtuquajturën “mbrojtje totale”.


Nga ana tjetër, konfikti në Lindjen e Mesmë mbetet një nga krizat më urgjente që angazhim të shtuar nga komuniteti ndërkombëtar.  Aktualisht, zgjerimi i vendbanimeve izraelite në Bregun Perëndimor po intensifikohet, dhe Danimarka i ka dënuar haptazi veprime të tilla, duke theksuar se zgjerimi përbën një shkelje të qartë të së drejtës ndërkombëtare dhe një pengesë serioze për arritjen e një zgjidhjeje të qëndrueshme me dy shtete. [22] Përtej kritikës ndaj zhvillimeve në terren, Danimarka vazhdon të bëjë thirrje për një armëpushim të menjëhershëm dhe rifillimin e bisedimeve për paqe, ndërkohë numri i të vdekur dhe kriza humanitare në territoret palestineze po përkeqësohet në mënyrë dramatike. [23]  

Ndërsa tensionet e dhunshme nuk ndërpritet, dhe njëkohësisht, edhe bllokimi politik për një zgjidhje paqësore duhet të ndërmerret, Danimarka ka vazhduar të riafirmojë mbështjetjen e saj për një zgjidhje mes dy shteteve, saktësisht një kornizë që parashikon një shtet të pavaruar palestinez që ekziston përkrah shtetit të Izraelit. [24] Christina Markus Lassen, Përfaqësuesja e Përhershme e Danimarkës në Kombet e Bashkuara në Gjenevë, e theksoi këtë qëndrim, duke deklaruar se, “Danimarka beson në zgjidhjen e dy shtete, sepse ne jemi të përkushtuar për nje ardhme ku palestinezët dhe izralitët jetojnë krah për krah në paqe dhe bashkëjetesë. Ashtu siç jemi angazhuar të gjithë dekadat më parë." [25] Deklarata e saj pasqyron avokimin e vazhdueshëm të Danimarkës për të zgjidhje paqësore të negociuar që respekton të drejtat e të dyja palëve. Si anëtare aktuale e Këshillit të Sigurimit të OKB-së dhe vend kryesues i Këshillit të Bashkimit Europian, Danimarka është në një pozicion unik për të ndikuar në veprimet ndërkombëtare mbi këtë çështje, të shumëpritura nga publiku.


Objektivat e sigurisë përmes zgjerimit të BE-së 

Ndërsa Danimarka merr presidencën e re, ajo kërkon të ndërtojë mbi themelet e sigurisë të vendosura nga Polonia dhe mbetet e përkushtuar për tëçuarpërpara zgjerimin e BE-së dhe integrimin e vendeve kandidate gjatë gjithë mandatit të saj. Ky qëllim është bërë i qartë nga Ministrja Daneze për Çështjet Europiane, Marie Bjerre, e cila ka shprehur një dëshirë të qartë për të hapur të gjithë Grupkapitujt e negociatave me Ukrainën dhe Moldavinë. [26] Megjithatë, fokusi nuk kufizohet vetëm në këto dy vende, Ballkani Perëndimor gjithashtu është një pjesë kyçe e axhendës së zgjerimit. Në klimën gjeoplotike të sotme, kjo qasje më e gjerë, me hapjen e negociatave jo vetëm me disa vende kandidate nga rajoni ynë, por edhe nga Partneriteti Lindor, është thelbësore.

Kjo presidencë daneze po e trajton zgjerimin e BE-së si çështje sigurie. Është një vit vendimtar për zgjerimin, veçanërishtduke pasur parasysh fluksin e konflikteve globale këtë vit dhe siç deklaroi Ambasadori Carsten Grønbech-Jensen, Përfaqësuesi i Përhershëm i Danimarkës në BE, “Nuk ka dyshime se ne duam të ecim përpara me të gjithë kandidatët, ky është prioritet për ne. Megjithatë ne përballemi me vështirësi në arritjen e saj”. [27]

Danimarka e pranoi se forcimi i BE-së kërkon progres domëthenës në zgjerim, veçanërisht pasi lidhet drejtepërdrejt me qëllimet më të gjera të stabilitetit dhe sigurisë rajonale. Por si? Zgjerimi i kuadrit ligjor dhe mbrojtës të BE-së në një zonë gjeografike mund të zvogëlojë paqëndrueshmërinë dhe kërcënimin në kufijtë e saj, duke penguar ato të jashtme. Sërish, kërcënimet mbeten. Për shembull, Hungaria ka mbajtur veton ndaj bisedimeve të pranimit të Ukrainës në BE, duke paraqitur një sfidë serioze për qëllimin e sigurisë rajonale. [28] Pavarësisht këtyre pengesave në përparimin e axhendës së zgjerimit, Danimarka përpiqet të ndjekë qëllimet e saj.

Një e ardhme e gjelbër dhe një ekonomi e  fortë

 Një Europë e gjelbër dhe konkurruese janë të lidhura ngushtë, dhe Danimarka e ka bërë përparësi kryesore rritjen e konkurrueshmërisë së BE-së përmes reformave që mbështesin bizneset, përshpjetojnë inovacionin dhe nxisin progresin teknologjik gjatë presidencës së saj të Këshillit të BE-së. [29] Për më tëpër, trazicioni i gjelbër ka për qëllim të nxisë këtë rritje, me politikat e klimës dhe energjisë të integruara në strategjinë më të gjerë të konkurrueshmërisë. [30] 

Një pjesë kyçe e axhendës është formësimi i një buxheti të qartë të BE-së, të fokusuar dhe të aftë të përballojë sfidat që dalin. Këshilli arriti në një qëndrim mbi buxhetin për vitin e ardhshëm, i cili përfshin 186.24 miliardë euro në angazhime dhe 186.49 miliardë euro në pagesa, duke përjashtuar udhëzimet speciale jashtë kornizës financiare shumëvjeçare. [31] Ashtu si Nicolai Wammen, Ministri danez për Financën dhe Kryenegociatori i Buxhetit për Këshillin, u shpreh: “Në një botë në ndryshim, na duhet një Europë e fortë. Për të bërë këtë, kërkohet një buxhet i përbashkët që mbështet prioritetet tona të ndërlidhura, duke lënë gjithashtu hapësirë për t’u përballur me sfida të papritura.” [32] 

Për më shumë, Danimarka mbetet e përkushtuar për arritjen e neutralitetit klimatik deri në vitin 2050 dhe po e përdor presidencën e saj për të çuar përpara këtë qëlllim. [33] Më 2 korrik, Komisioni Europian propozoi një objektiv për vitin 2040 për uljen e emëtimeve të gazrave serrë me 90%, menjëherë pas fillimit të Këshillit Danez të Presidencës. [34] Ndërsa janë ngritur disa shqetësime në lidhje me ambicien e këtij objektivi, Danimarka riafirmoi mbështjetjen e saj për veprime të frorta dhe të qëndrueshme dhe njoftoi plane për të finalizuar premtimin e përditësuar të BE-së për klimën deri në shator 2025, përpara mbajtjes së COP30. [35]

Në të njëjtjën kohë, presionet e jashtme po shtohen. Propozimi i Trump-it për të rritur tarifat për mallrat e BE-së me 30% [36], të cilat aktualisht janë pezulluar deri më 1 gusht 2025 dhe paqëndrushmëria e shkaktuar nga lufta e Rusisë në Ukrainë, kanë nxjerrë në pah nevojën që Europa të forcojë tregun e saj të brendshëm dhe pavarësinë energjetike. [37] Ky tranzicion i rëndësishëm duhet të vazhdojë në një mënyrë që mbron konkurrencën, siguron furnizimin me energji dhe përforcon autonominë  e Europës.

Trump shkakton tensione për të ardhmen e Groenlandës  

Jo të gjitha konfliktet aktuale janë çështje të jashtme. Danimarkakishte tensione të papritura të shkaktuara nga presidenti i rizgjedhur i SHBA-së Donald Trump, i cili ofroi publikisht blerjen e Groenlandës. [38] Ndërsa Groenlanda është një territor vetëqeverisës me qeverinë e vet, ajo mbetet pjesë e Mbretërisë së Danimarkës. Kjo ide u refuzua shpejt dhe me vendosmëri të plotë.

Kryeministrja e Groenlandës, Kim Kielsen deklaroi se, “Groenlanda nuk do të jetë kurrë, kurrë një pronë që mund të blihet nga kushdo dhe ky është mesazhi që mendoj se është më i rëndësishmi për t’u kuptuar” [39]. Zyrtarët danezë shprehen të njëjtën ‘ndjenjë’, ku ndër të tjera Ministri i Punëve të Jashme Lars Løkke Rasmussen,  u shpreh se “ne nuk konsiderojmë që një aneksim ushtarak ka të ngjarë të ndodhë. Aspak. Megjithatë, nuk është se e cilësojmë këtë rast të zgjidhur”. [40] Kjo është një çështje e rëndësishmë për Danimarkën, pasi Groenlanda zë një pikë shumë strategjike.

Vendndodhja e saj gjeografike shërben si një urë kritike midis Danimarkës, NATO-s dhe Shteteve të Bashkuara, duke e bërë atë një pikë kyçe mbrojtjeje kundër kërcënimeve të mundshme që shfaqen përtej Atlantikut. Forcimi i pozicionit të mbrojtjes kolektive do të kërkojë koordinim dhe bashkëpunim të zgjeruar strategjik, i cili është i brishtë për shkak të veprimeve të fundit të presidentit Trump.


                                                                                                                                                                                                           Hanna Timm, korrik 2025

*Hanna është aktualisht studente në vitin e dytë pranë Fakultetit të Drejtësisë, Universiteti i Miamit, Florida. Para se të fillonte studimet në Fakultetin e Drejtësisë, ajo ka ndjekur studimet Bachelor në Psikologji dhe Histori Arti në Universitetin e Pitsburg-ut, dhe më pas ka fituar një diplomë Master në Studime Ligjore nga Universiteti Amerikan. Hanna ka një interes të veçantë për të Drejtën Ndërkombëtare, të Drejtat e Njeriut dhe të Drejtën e Korporatave.                                                                                               




[1] What Does Holding the Presidency of the Council of the EU Mean?” 2018. Europa.eu. 2018. https://www.consilium.europa.eu/en/presidency-council-eu/ 

[2] Id.

[3] Denmark to Lead EU Council with Focus on Security, Competitiveness and Green Transition - Interreg EU.” 2025. Interreg.eu. 2025. https://interreg.eu/news-stories/denmark-to-lead-eu-council-with-focus-on-security-competitiveness-and-green-transition/ 

[4] “BMV - Frequently Asked Questions on the Council Presidency.” 2020. Www.bmv.de. 2020. https://ww.bmv.de/SharedDocs/EN/Articles/K/EU-Council-Presidency/eu-council-presidency-faq.html

[5]  “‘Europe in Action: Building Security Together’ | Danish Pre-Presidency Conference – TEPSA.” 2025. Tepsa.eu. May 8, 2025. https://tepsa.eu/policy-advice/danishppc2025/ 

[6]  “Presidency of the Council of the EU.” n.d. European Counsel. Council of the European Union. Accessed July 2025. https://www.consilium.europa.eu/media/rgpdgmgc/past-presidencies.pdf 

[7] Priorities. 2025. https://danish-presidency.consilium.europa.eu/en/programme-for-the-danish-eu-presidency/priorities/ 

[8] Message from Prime Minister Mette Frederiksen . June 19, 2025. https://danish-presidency.consilium.europa.eu/en/news/message-from-prime-minister-mette-frederiksen/  

[9]  “Priorities.” 2025 https://danish-presidency.consilium.europa.eu/en/programme-for-the-danish-eu-presidency/priorities/ 

[10] Dimitra Koutouzi. 2025. “Denmark’s EU Presidency: A Strong Europe in a Changing World - EUROMIL.” EUROMIL. June 24, 2025. https://euromil.org/denmarks-eu-presidency-a-strong-europe-in-a-changing-world/  

[11] The Programme of the Danish Presidency of the Council of the European Union 2025. https://danish-presidency.consilium.europa.eu/en/programme-for-the-danish-eu-presidency/programme-of-the-danish-eu-presidency/

[12] Po aty, 13.

[13]  https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_25_1340

[14] Ministry of Defence. 2025. “Government Proposes 50 Billion DKK Package to Accelerate the Build-up of the Danish Defence.” Ministry of Defence. February 19, 2025. https://www.fmn.dk/en/news/2025/government-proposes-50-billion-dkk-package-to-accelerate-the-build-up-of-the-danish-defence/ 

[15] “Danish EU Council Presidency: Security, Migration and Rule of Law at the Forefront.” 2025. Eu-LISA. July 3, 2025. https://www.eulisa.europa.eu/news-and-events/news/danish-eu-council-presidency-security-migration-and-rule-law-forefront 

[16] Po aty. 

[17] Për më shumë informacion, klikoni programin e Presidencës daneze këtu: https://danish-presidency.consilium.europa.eu/en/programme-for-the-danish-eu-presidency/programme-of-the-danish-eu-presidency/

[18] Gozzi, Laura. 2025. “Ukraine Fears Increased Russian Aggression after US Halt of Weapons Supply.” BBC, July 2, 2025. https://www.bbc.com/news/articles/cgk33k204ddo 

[19] Po aty.

[20] Lynes, Matt. 2025. “Q&A: Defence Spending, Migration on Denmark’s EU Presidency Agenda.” The Parliament Magazine. July 2025. https://www.theparliamentmagazine.eu/news/article/qa-security-and-spending-on-denmarks-eu-presidency-agenda 

[21] Lanoszka, A., & Becker, J. (2023). The art of partial commitment: the politics of military assistance to Ukraine. Post-Soviet Affairs, 39(3), 173–194. https://doi.org/10.1080/1060586X.2022.2162758

[22] “30.06.2025 Statement By Denmark At the UNSC Briefing On MEPP.” n.d. DK4UNSC. https://dkonunsc.dk/statements/30-06-2025-statement-by-denmark-at-the-unsc-briefing-on-mepp.

[23] Po aty. 

[24] Abrams, Elliott. 2024. “Democracy and the Two-State Solution.” Council on Foreign Relations, February 12, 2024. https://www.cfr.org/article/democracy-and-two-state-solution 

[25] “23.05.2025 Statement By Denmark At Consultations On Conference In Support Of Two-State Solution.” n.d. DK4UNSC. https://dkonunsc.dk/statements/25-05-2025-statement-by-denmark-at-consultations-on-conference-in-support-of-two-state-solution

[26] ECFR Comms. 2025. “Heart of the Matter: How Denmark’s Focus on Ukraine and Enlargement Will Define Its EU Presidency.” ECFR. European Council on Foreign Relations (ECFR). July 2025.whttps://ecfr.eu/article/heart-of-the-matter-how-denmarks-focus-on-ukraine-and-enlargement-will-define-its-eu-presidency

[27] Post, New Union. 2025. “What the Danish Presidency Is Planning for EU Enlargement.” The New Union Post, July 2, 2025. https://newunionpost.eu/2025/07/02/danish-presidency-eu-enlargement/ 

[28] Po aty. 

[29] Review of A Strong Europe in a Changing World . n.d. Council of the European Union. https://danish-presidency.consilium.europa.eu/media/xv5jn5nx/programme-of-the-danish-eu-presidency-2025.pdf

[30] Po aty.

[31] “EU Annual Budget: Council Agrees Its Position on the 2026 Draft Budget.” 2025. Consilium. 2025. https://www.consilium.europa.eu/en/press/press-releases/2025/07/09/eu-annual-budget-council-agrees-its-position-on-the-2026-draft-budget/

[32] Po aty.

[33] “Turning the Tide: Denmark‘s EU Council Presidency and the Future of European Climate Leadership - EUKI.” 2025. EUKI. July 4, 2025. https://www.euki.de/en/news/turning-the-tide-what-denmarks-eu-council-presidency-means-for-2040-climate-goal 

[34] European Commission. n.d. “2040 Climate Target - European Commission.” Climate.ec.europa.eu. https://climate.ec.europa.eu/eu-action/climate-strategies-targets/2040-climate-target_en 

[35] European Commission. n.d. “2040 Climate Target - European Commission.” Climate.ec.europa.eu. https://climate.ec.europa.eu/eu-action/climate-strategies-targets/2040-climate-target_en 

[36] Lowell, Michael. 2025. “Trump 2.0 Tariff Tracker.” Trade Compliance Resource Hub. July 14, 2025.

https://www.tradecomplianceresourcehub.com/2025/07/14/trump-2-0-tariff-tracker/ 

[37] Doherty, Erin. 2025. “Trump Delays 50% Tariffs on EU to July 9.” CNBC. May 25, 2025. https://www.cnbc.com/2025/05/25/trump-50percent-tariffs-eu-july-9.html 

[38] Wertheim, Jon. 2025. “Why Trump Wants Greenland, and What People Who Call the World’s Largest Island Home Have to Say About It.” CBS News. April 13, 2025. https://www.cbsnews.com/news/why-trump-wants-greenland-60-minutes-transcript/ 

[39] Aikman, Ian. 2025. “Greenland PM Says Island Not a Piece of Property after Trump Threats.” BBC, April 27, 2025. https://www.bbc.com/news/articles/cly1pjnpyjpo

[40] Liboreiro, Jorge. 2025. “Trump’s Threat over Greenland Isn’t ‘over and Done’ Yet, Warns Denmark.” Euronews. euronews.com. July 7, 2025. https://www.euronews.com/my-europe/2025/07/07/trumps-threat-over-greenland-isnt-over-and-done-yet-warns-danish-foreign-minister 




 



1085Ndjekës
6323Ndjekës
1989Ndjekës
23Abonues

Youtube Videos

European Movement International
European Movement International
Ambassade_Niva2_Engelsk